[Billede af firmalogo]

Velkommen til Mycars.dk

- Stylinglinks - Bilklub -  Biltræf - Stylings værksteder -

Startside Medlemmer Mycars-Træf Bil Styling Andet Bil Styling Diverse Links

 

Nye  Link:

Seneste
Mycars-Træf

Bil Gallerier

Hurtig link:

Sorø HardballClub

Alarm og Stereo

Bil links

Internettet og EDB

Body-Work

Diverse Links

HHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Protein:

Protein er en vigtig næringskilde, da protein er cellernes/musklernes byggesten. For dig der træner, er der derfor meget vigtigt at få protein sammen med en velsammensat kost.
Forskning har vist at både styrke- og udholdenhedsatleter har et øget behov fat protein og aminosyrer.

Den mest populære proteinkilde er valle. Valleprotein er hurtig optageligt og har den højeste biologiske værdi, dvs. at kroppen har lettere ved, at optage denne proteinform. (flest muskelopbyggende aminosyrer) og det er utroligt vigtigt for dig som træner.

Af andre udmærkede proteinkilder kan nævnes: æg, mælk og cassein.
De kan være udmærkede at blande med valleprotein, da du vil få både hurtigere og langsomme proteinkilder. Dvs. proteinets virkning varer længere.

Hvor meget protein er nødvendig?
For at bygge muskelmasse skal du have mellem 2 3 gram protein pr. kg kropsvægt pr. dag.
Protein er også godt på diæter, da du bruger ca. 10% af din kropsenergi på at omsætte det i kroppen. Kulhydrat kun ca. 2%, altså jo mere protein, jo større forbrænding.

Specielle egenskaber:
Lavt fedtindhold
Videnskab beviser at muskler masse produceres ca. 615 % hurtigere
Produkter bruges som et kosttilskud af protein. Kan ikke bruges som slanke middel.
Anvendelses metode:
Tilsæt 1 kop (koppen i beholderen) af VP2 i et glas væske, F.eks. vand, mælk, eller…
Rør rundt i glasset med en ske eller på anden vis få det mixed til det bliver en væske.

Indtages:
Lav en servering af protein 30 minutter før og en igen lige efter træning. På dage hvor der ikke trænes, indtages der 2 – 3 serveringer om dagen, for at stadig at producere muskler. (men der skal selvfølgelig trænes en gang imellem ellers sker der ikke andet end det er et kosttilskud).
Anbefalet serverings tidspunkt: 1 om morgnen og 1 efter workout.

 

 

Copyright 2004 © Mycars.dk All rights reserved.
Made by M.M.Sørensen